UPOZORNĚNÍ – KAPACITY PRO ROK 2025 NAPLNĚNY. K DISPOZICI POUZE „DOZOR NA DÁLKU“

Benefity spolupráce s TDS

TDS

Technický dozor stavebníka – jaké benefity klientovi doručím?


Konzultace projektu

Důkladná revize a optimalizace projektu před odevzdáním na stavební úřad. Kontrola rozpočtu a projektu před zahájením výběrového řízení nominovaných realizačních firem.

Kontrola smluv (SoD) a rozpočtů

Důkladná revize smluv před jejich podpisem, analýza stávajících dohod a hledání alternativních řešení. Ověření rozpočtu stavby s cílem identifikovat potenciální problémy a komplikace.


Technická podpora

Při realizaci nebudete stát proti zhotoviteli sami. Osobně s vámi projednám všechny záležitosti týkající se provádění díla, včetně smluv, rozpočtů, technologických postupů a strategií.

Úspora nákladů a času

Kontrola TDS pomáhá eliminovat chyby zhotovitele a šetří tak zdroje klienta, jimiž jsou čas a peníze.

Záruka vyšší jakosti realizovaného díla

Pravidelná, důkladná a opakovaná kontrola vede zhotovitele k většímu důrazu na kvalitu práce, což přispívá k vyšší úrovni prováděného díla.

Fyzická kontrola a fotodokumentace

Na základě předem dohodnutých kontrolních bodů pořídím fotodokumentaci a zaznamenám průběh výstavby.

Návrhy řešení, opatření a doporučení

V případě vzniklých problémů společně vybereme vhodné řešení s ohledem na možnosti a celkové náklady díla.

Zápisy a vedení stavebního deníku

Zajistím kontrolu a správu stavebního deníku.

Kdy, kde a jak

spolupráce probíhá

Lokalita:


VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA

  1. Kontakt na základě poptávky (zdarma)
  2. Vyslechnutí představy klienta (zdarma)
  3. Projednání orientační ceny dozoru (zdarma)

POČÁTEK SPOLUPRÁCE

  1. Vytvoření a předložení cenové nabídky
    • Na základě základních informací (rozsah stavby, dokumentace, požadavky) je zpracována srozumitelná cenová nabídka. Součástí nabídky může být doporučený rozsah doplňkových služeb, viz níže:
      • kontrola smluv, rozpočtů, projektové dokumentace, fakturací nominované realizační firmy, apod.
  2. Odsouhlasení a úhrada zálohové faktury
    • Po schválení nabídky klientem je vystavena zálohová faktura. Po jejím uhrazení se spolupráce oficiálně spouští a následuje příprava kontrolního plánu.

CO DOZOR DĚLÁ PO UZAVŘENÍ SPOLUPRÁCE

Sleduje výstavbu dle předem stanoveného plánu
Pravidelně vyhodnocuje aktuální stav výstavby, porovnává jej s dokumentací, normativními a technologickými požadavky.

Poskytuje zpětnou vazbu
Klient obdrží stručné a jasné vyhodnocení každé fáze s doporučením, upozorněním na nedostatky nebo potvrzením správného postupu.

Doporučuje nápravu nebo změnu postupu
Pokud je zjištěna chyba, dozor doporučí technicky správné řešení v souladu s projektem, normami a technologickými požadavky.

Zajišťuje kontrolu kvality a souladu se smluvní dokumentací
Sleduje soulad dodávaných materiálů a technologií stavebního díla.

Zodpovídá klientské dotazy
Klient se může obrátit na dozor s technickými dotazy, žádostí o názor na řešení detailů nebo postupů.

Vede záznamy o kontrolách a doporučeních
Každá provedená kontrola je zdokumentována a archivována. Vzniká tak ucelený a přehledný záznam o průběhu stavby, který může sloužit jako důležitý podklad při technických jednáních, reklamacích nebo právních sporech.